pondelok 17. októbra 2016

Označovače zo starých lyžíc

Označovače som urobila zo starých hliníkových lyžíc ,tiež od Lucie. Potrebujete veľké kladivo ktorým tu lyžicu jednoducho rozpleskenete ,ak to budete robiť malým kladivom, urobíte veľa malých ťukesov -jamiek na lyžici a to nebude pekné. Naozaj sa to dá iba s velikánskym kladivom  a lyžicu si položíte na kovadlinu. Potom už iba namočiť do tabuľovej farby a označovač do záhona je hotový. Pôvodne som chcela označovať bylinky ,vždy mám hokej v tom čo je majorán a čo saturjeka, keď sa rozbujnia. No teraz si nimi označím všetky cibuľoviny , dostala som nádherné jesienky , idem vysadiť tulipány, premiestnila som biele ľalie a viem ,že na jar by som na tých miestach určite  začala riť lebo zabudnem, čo som kde vysadila... Popisovať budem bielou  trvácnou fixou schneider ,kriedou by to cez zimu samozrejme nevydržalo a keďže mám lyžíc veľa, môžem si urobiť aj takúto trvácnu verziu na viac rokov...








Krásne tvorenie praje Erika !



5 komentárov:

  1. Vyzeraju perfektne! Vybornz napad!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto je skvelý nápad! Už dlho zvažujem, ako by som si označila bylinky... kupovať označovače mi prišlo zbytočné a hlavne drahé. Takže ďakujem za inšpiráciu ♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jej Erika vsetky prispevky su neskutocne inspirarivne.No proste sikovnica.Uz si mi neskutocne chybala,no chapem tento rok bezi prilis rychlo.Videla som ta v lete na trhu len som sa hanbila prihovorit.Prajem vsetko dobre a tesim sa na dalsie prispevky.Ivet

    OdpovedaťOdstrániť