utorok 12. júla 2016

Gýčové pohľady ?

...javí sa mi to tak , ruža na fotke s levanduľou je gýč no aj tak som to minulý rok takto zasadila do predzáhradky a napriek tomu , že mám z tejto kombinácie chvíľami zmiešané pocity, nateraz som očarená farbami a pohľadmi, ktoré sa mi ešte na chvíľu naskytnú. Ružička pri vchode zakvitla už druhý raz, nemá tam dobrú pôdu a napriek tomu sa zdá ,že sa jej bude dariť  a levanduľa už odkvitá. V pozadí margaréty, no neviem sa rozhodnúť  či je to vkusné, alebo gýč  ... hmmm                                                                  









                                                                   Krásne tvorenie praje Erika !

4 komentáre:

  1. Eri, já bych to tak neřešila, obě to jsou krásné rostliny a v knihách se píše, že se dobře snášejí... Máš spoustu krásných paliček!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa to vôbec nezdá gýčové, pristane im to spolu :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mozu byt kvety gycove? Naopak
    .mas to pekne!

    OdpovedaťOdstrániť