štvrtok 30. júla 2015

Aničkin písací stolík

Tak som sa konečne pustila do maľovania , rozhodla som sa pre  old ochre teda okrovú od Annie Sloan a som spokojná, silnejšia maslová farba sa mi veľmi páči a schytala to aj stolička. K tomu nové  modré obrie  poháre naplnené už našou úrodou čučoriedok, z nich som si vyrobila fajnové smoothie a oddychujem. Tak si oddýchnite u mňa aj Vy .
Po                                                                                Pred
Ošmirgľované

  V procese...












A ďalší príspevok bude o dokončenej vintage háčkovanej deke a stolík už bude u Aničky v izbe ,kto by bol nedočkavý, môže sa mrknúť na FB na moju stránku Parížankou na víkend, pridala som tam pár foto, ako sme so sestrou tvorili :D

Krásne tvorenie praje Erika !

5 komentárov:

  1. To je nádhera. Na fotkách mi pripadal trochu nižší, ale teraz keď je pri ňom aj stolička, jeho veľkosť je jasná. Anička bude mať v izbe zaujímavý kúsok. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paráda, takto by som renovovala aj ja. Aničke prajem príjemne odpočívanie aj tvorenie. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Eri, veľmi pekná premena, páči sa mi jeho naturálny look. Monika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skutočna krása...lepší výber farby si ani neviem predstaviť.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Erika.Opat si to dokazala ,ze v jednoduchosti je krasa a starinky dychaju svoj zivot dalej.Uz sa tesim na tvoju vintage deku.Uzivajte si este pekne leto.Iveta.

    OdpovedaťOdstrániť