streda 4. marca 2015

39

Môj muž  nieje doma celý týždeň a dnes má narodeniny , 39. Kedže som robila nedávno môj zoznam prianí, tak som si povedala ,že vyberiem niečo pre neho, aj  keď úprimne , toto mu žily netrhá , tak  ale, zabavím Vás a dúfam , že AK si to dnes prečíta ,tak sa aspoň zasmeje, keď už s nami nemôže byť.



















No zlato a toto ti chystám, keď sa vrátiš :DDD
 Čo myslíš, bude u nás v obývačke Lenny, alebo ti háčkujem  túto módnu vychytávku tvojho idola??? :DDD

P.S.Lenny  Kravitz-láska môjho muža , moja veľká konkurencia . Začali sme spolu chodiť s mojim mužom, keď sme mali 17 a Lenny nám robí od vtedy sviečku :DDD

                                                                 Všetko naj naj naj Rastik !

10 komentárov:

  1. I já se připojuji ke gratulaci..Vybrala jsi úžasné dárky..manžel se ti i ohřeje:o))..Eričko, už ti došel balíček? Měj krásné dny..Inka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inka prisiel pisala som ti mail dnes podvecer dakujeeeem

      Odstrániť
  2. ... ze vsetko najlepsie. Moj mal narodky prveho-38 :) a lenny - hmm, ten by bol pre mnaaa:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika, som zvedavá z čoho bude mať najväčšiu radosť....ja tipujem ten super šál....hi-hi-hi
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Slzy mi tecu ako sa rehlim Lenny vzdy vyzera super ale toto, toto ...dalsia fotka by mala byt ako sa mu podlomili nohy :D:D:D nemozeeeeem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Erika....smejem sa :).milý príspevok,je vidieť že pre manžela aj to posledné!!!poprosím fotku prekvapeného manžela a jeho komt...teším sa na reakciu.príjemne oslávte.pa,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jazmínka ty si mi uverila :D to bol iba fór teda nič také nepraktické y som mu v živote neuplietla ale sranda bola veľká ...

      Odstrániť
  6. Eri mall by si sa pustit do toho salu.... pokial sa vrati stihas :DD a zahreje aj oboch :DDD
    Monika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. :D Eri, od srdce jsem se zasmála. Krásně napsané! :)
    Měj se krásně, Tereez

    OdpovedaťOdstrániť