utorok 19. augusta 2014

Po a dávno dávno pred

 Pred dovolenkou som uprosila manžela ,aby vymaľoval kuchyňu no nebudem klamať, nebol nadšený ,ale urobil o čo som ho prosila, ja som už len vyhadzovala šuflíky  ,čistila a preorganizovala som police na ktorých som mala plno mojich starín, už sa mi zdalo, že je toho veľa a tak som sa snažila zredukovať a poschovávať čo sa mi tam už nezdalo.. sivé pruhy som chcela veľmi, červené kachličky v kuchyni bol  výstrelok, ktorý som chcela od začiatku ,ako som kuchyňu plánovala a dlho boli steny biele a bola som spokojná no po piatich rokoch sa mi žiadala zmena o tom , ako vyzerali steny po takom čase ani nehovorím ... 
Na konci som pridala fotku ,ako to bolo dávno dávno pred .




































 
Pred - vyložené taniere ma  tiež omrzeli.
 Dávno dávno pred
Krásne tvorenie praje  Erika !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára