pondelok 16. septembra 2013

Háčkovaný prehoz



Ahojte, mám takú prastarú Verenu , ktorú mám odloženú od 16-tich rokov!!! Vždy raz za čas vytiahnem  časopis a túžobne si obzerám  obrázky ... s myšlienkou ,takúto deku by som raz chcela ... kým som háčik nedržala v ruke mala som pocit , že to je nedosiahnuteľný cieľ , no po prvých pokusoch s koberčekom som včera nabrala odvahu , vytiahla háčik s chvejúcimi rukami rozprestrela návod a skúsila. Najprv som sa trápila,  začiatok mi nedával najprv zmysel, no nakoniec po viacerých pokusoch a konzultáciách s mamkou a sesternicou , ktoré háčkujú ,to išlo !!! Je tu návod aj na ďalšie tri deky , prenádherné deky , tak , kto by chcel prikladám oskenované návody na konci príspevku. Ak nebudú čitateľné píšte mi na mail ,pošlem Vám to mailom!
A tu už je je odkaz  odkaz na dokončenú  deku !






 Tento je taký nepodarok má nesprávny počet oblúčikov pretože ten začiatok  háčkovania som stále nechápala...

ale už sa to rysuje !!!
tu  je návod na rozetovú deku



mod.28

mod.55






mod.27


Na deku s rozetkami je potrebných  77 kusov, tak to sa tu vidíme opäť tak v dôchodkovom veku :DDD
Krásne tvorenie praje Erika !

8 komentárov:

  1. Erika...to sa poddá, neboj....najťažšie je začať(to je počítania a párania...), potom už nastavíš autopilota na prsty a ani nevnímaš...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erika, krásne deky a hlavne držím palce, aby sa Ti deka podarila, bude to naozaj skvost. Máš môj obdiv. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eriko, deky jsou úžasné. Přeji hodně trpělivosti a za chvíli s tebe bude šikovná "háčkovačka", uvidíš :-). Měj se hezky Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Erika, ideeeeš, je to krása, nafoť potom, ako pokračuješ. Lucia.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Eriko, deky jsou nádherné! Ta tvoje bude top, tak přeji ať jde dílo dobře od ruky ... a těším se na výsledek! Pa Maru

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Môžem sa opýtať aku ste použila vlnu alebo priadzu?

    OdpovedaťOdstrániť