streda 29. mája 2013

Hrdzavá forma na koláč



Vždy po Veľkej Noci mám problém s klinčekmi v stene na ktoré vešiam venčeky podľa toho, aké obdobie práve máme...







Na Vianoce šípkový na Veľkú Noc venček s vajíčkami, ale čo potom... keď som sa konečne odhodlala zvesiť veľkonočný tohto roku, chodila som, ako pes za chvostom po dome, čo by som tam dala a zrazu.. veď to poznáte :DD  kopla ma tá múza. Na polici som utierala prach a všimla si , že forma na koláč, ktorú som objavila na našom zarastenom pozemku pri vytyčovaní základov pred 4 - mi rokmi je už taká prehrdzavená, že má na dne DIERKU !! Nápad bol na svete, zavesila som ju na stenu .  Pohľad môjho muža vám  nemusím opisovať ............... 





No bol tu ešte potvora druhý klinec a zase úplná náhoda, ako som vešala formu padol mi zrak na plechové škatule hore na skrinke oproti a napadlo ma, že vrchnák krabice  je veľmi pekný a má lem !!! 

 Tak mi slúži na chvíľu vrchnák z krabice, ako krásna plechová tabuľka . Na Vianoce ho zvesím , príde tam obligátny venček zo srdiečkami a vrchnák bude zase chrániť to naše vianočné pečivo .

Krásne tvorenie praje Erika !



2 komentáre:

  1. Žienka si ty vynaliezavá, tá forma na stene má niečo do seba, super.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No teda.... Ta stara forma je super. Pri vedlajsom bloku je kontajner na odpad.... Tiez ti nemusim vysvetlovat pohlad mojho muza pri mojom oznameni, ze sa tam idem pozriet...:))

    OdpovedaťOdstrániť