streda 10. apríla 2013

Môj splnený sen o bývaní

 



Moja láska k tomuto vintage štýlu sa vzala pravdepodobne v Anglicku, kde som bola, ako au-pair 7 mesiacov a dom, kde som pracovala bol nesmierne starý a všetko v ňom ma očarilo. Keď som sa potom vrátila na Slovensko, prišli sme bývať  do nášho prvého bytu v klasickom paneláku, ako čerství manželia,  vedela som, že chcem romantické bývanie.V bloku sme bývali 7 rokov a sny sa mi tam darilo plniť len tak z polovice . No po siedmych rokoch prišla možnosť postaviť si dom a môj sen sa splnil do bodky . Máme malý domček, kde je stále čo dorábať a to ma baví. Niekoľko fotografií som poslala aj do Ikea magazine live a na moje prekvapenie mi odpísali, že sa im náš dom páči a že urobia jednu dvojstranu o nás.Tak nech sa páči, troška z nášho bývania str.62-63. http://onlinecatalogue.ikea.com/CZ/cs/2013/IKEA_FAMILY_LIVE_1/  Pripájam aj pár fotiek navyše, ktoré neuverejnili...
Kedže link už nefunguje pridávam foto z časopisu  ,od vtedy sa veĺa zmenilo, ak Vás to zaujíma pozrite si záložku " bývanie " na pravo v menovkách ,ukážu sa Vám príspevky ,ako som jednotlivé izby menila.
 Aničkina izba
















To čo z kúpelne neuverejnili ... ikea lampy
 Toto je nová dekorácia, týmto chcem poďakovať Renátke - http://www.crafto-mania.com/  za jej návod a nápad ,tie ryby ma uchvátili
 Môj malinký námornícky záchodík...


 U chlapcov v izbe je to trocha iné, tam som nemala svedomie nejak ich nútiť do nejakého môjho štýlu a oni si vybrali motív NY, tak dolaďujeme spolu ešte doplnky.




 Tehličky na fasáde a drevená terasa nesmú chýbať


Krásne tvorenie praje Erika !

8 komentárov:

  1. ahoj Erika.veľmi sa mi páči názov Tvojho blogu a samozrejme aj blog :-).Ikea magazín mám rada, a Tvoje bývanie som v ňom zočila.koberček pri posteli je báječný,aj ostatné tvorenie chválim.prajem pekný a konečne už slnečný deň,jazmínna
    p.s.a čo sa týka kvitnutia jarných kvetín,nič si z toho nerob že ešte nekvitnú lebo ani mne okrem irisov a primuliek skoro nič nekvitne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,Jazmína, veľmi ti ďakujem za milé slová si prvá, ktorá si môj blog všimla o to viac ma tvoj komentár teší ,som šťastná , že sa ti páči názov blogu, strašne dlho som nad ním rozmýšľala a nič sa mi nepáčilo resp.to čo sa mi páčilo je už rozchytané :DD a bolo to ,ako blesk z jasného neba . Renátka si ma všimla hneď po tebe, a ponúkla mi hosťovanie juchú pa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika, Košice?
    Tak to sme "susedky", ale ja bývam v paneláku. ... nájdeš na blogu.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Erika, prostredníctvom Renátky som sa dostala k tvojmu blogu, máš to tu krásne, bývanie skutočne nádherné. Nuž a fotky aj v Ikea katalógu - tak to už je vysoký level :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Erika,

    veľmi ma oslovil tvoj blog a naskytla sa mi otázka pre teba..
    Momentálne bývam v 3-izbovom byte s mojím priateľom v Petržalke a rozmýšľame nad stavbou rodinného domčeka :) Architektov v Bratislave je samozrejme veľmi veľa a vybrať si toho kvalitného a rozumného nie je najjednoduchšie.. S priateľom nás oslovili títo architekti http://www.sanynovak.sk/architekt-bratislava ..Myslíš, že je to správna voľba, poprípade vedela by si mi zohnať nejaké kontakty na kvalitných a cenovo dostupných architektov v okolí BA? :)

    Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Napis mi do mailu aby som ti vedela odpovedat sukromne erika

      Odstrániť
    2. Ahoj Alica,

      osobne sme si u spomínaných architektov dávali navrhovať projekt RD a boli sme naozaj spokojní..

      Erika tebe by som chcel poďakovať za skvelý blog.. S priateľkou tu čerpáme inšpirácie :)

      Odstrániť
    3. Ahoj Peter ,tvoj komentár ma veľmi potešil ,po prvé ,že je tu muž, ktorý sleduje tieto "babské" veci a po druhé, že niekto nový sa našiel a nechal tu po sebe stopu :D som vďačná za každý komentár ,čaute E.

      Odstrániť